נגר בהרצליה פיתוח

מחפשים נגר בהרצליה פיתוח?

נגריית אהרון כהן מספקת שירותי נגרות בהרצליה פיתוח ותדע להעניק לכם את הדברים הבאים:

  • איש מקצוע עם ניסיון שידע לנתח את הצרכים שלכם
  • נגר מקצועי ואמין שטובת הלקוח היא ערך מוביל אצלו.
  • ריהוט באיכות גבוהה
  • ריהוט שימושי ומרשים
  • מקוריות וחדשנות

אם זה מה שאתם מחפשים התקשרו 03-7519816 ונדע לספק לכם את כל הדברים האלה תוך תיאום ציפיות אתכם, נשמח אם תהיו הלקוחות הבאים שלנו.

בנגרית אהרון כהן תוכלו למצוא רהיטים העונים לדרישות גבוהות בעיצוב יוקרתי, חדשני תוך שימוש בפתרונות אחסון מתקדמים לקבלת מוצר ברמת גימור גבוהה.

בין אם אתם גרים בשכונת ריבלין, שיכון אכדיה או ליד המרינה ומחפשים יוקרתיות, חדשנות, קפדנות ועיצוב – אנו הכתובת עבורכם. אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון חומרים ורכיבים ריהוט כמו: עץ, זכוכית, ברזל, אלומיניום ושילובם ברהיט שתבחרו.

בין אם בחרתם בארון הזזה גדול לחדר ההורים, בשולחן ישיבות מפואר, במטבח חדש, בשדרוג מטבח קבלן, "אי" למטבח, שטחי אחסון, פתרונות תליה מתקדמים, מנגנוני טריקה שקטה ועוד דברים טובים אחרים.

הקו שמנחה אותנו בביצוע עבודתנו, הוא טיפול קשוב בלקוח והתחשבות בטעמיו ודרישותיו האישיות. לכן, אנו מזמינים את תושבי הרצליה פיתוח להתקשר וליהנות מליווי אישי ומקצועי החל משלב ההתלבטות ועד הרכבת הרהיט בביתכם.

הנגרייה שלנו צברה ניסיון ומוניטין של עשרות שנים ותספק עבורכם יעוץ מקצועי בכל הנוגע לתכנון הרהיט.

באופן זה תדעו שיתאים לכם בצורה מושלמת. בכל הנוגע לתכנון הריהוט בביתכם, בחרו בנגרית אהרון כהן ותהיו בטוחים שאתם בידיים הבטוחות.

למה דווקא אנחנו?

איכות רהיט מורכבת מעיצוב, שרות, איכות החומרים, איכות התהליכים, תיאום ציפיות עם הלקוח, שקיפות בהתנהלות עם הלקוח, העמדה של גורמים משפיעים כמו: תדירות שימוש, אופן השימוש, מרחב, מספר המשתמשים, סוג החומר, צבעים, עיצובים או פרזולים.

כל אלו רק חלק ממה שתוכלו לקבל אצלנו. כל אלה מביאים לתיאום ציפיות ולשביעות המלאה של רצונכם, לכן אם אתם תושבי הרצליה פיתוח, אני לשרותכם!

מחפשים נגר בהרצליה פיתוח? נגרית אהרון כהן כאן לרשותכם לתכנון ועיצוב של רהיטים שונים. התקשרו : 03-7519816, גם דרך "צור קשר" באתר.

Comments are closed.

התקשר אלינו