שולחן עבודה עם מדפים

שולחן עבודה עם מדפים

נגריית אהרון כהן מתמחה בתכנון עיצוב וייצור שולחנות כתיבה ועבודה עם מדפים, מגירות וארוניות על פי צרכי הלקוח

אנו מתמחים ביצירת תוספות לארונות, מערכות מדפי אחסון ומדפי תצוגה, לכל חדרי הבית והמשרד.

לבירורים והצעות מחיר לשולחן עבודה עם מדפים לבית או למשרד התקשרו
03-751-981.

בתמונות שולחן עבודה הכולל: מדפים חזקים לנשיאת קלסרים, סט מגירות משרדיות עמוקות (טריקה שקטה), המידות על פי הזמנה הלקוח, שולחן עבודה במידה 130X60 ס”מ ובגובה 75 ס”מ, מידות סטנדרטיות, בנוסף שלושה מדפים חזקים צמודים לשולחן, גימור פורמייקה איכותי מדויק ומוקפד על פי בחירת הלקוח.

אנו מייצרים שולחנות עבודה עם מדפים מותאמים אישית לחלל ולצורכי הלקוח, ניתן לבחור מדפים ניצבים מעל השולחן, מדפים תלויים בנפרד (כוורת), ומדפים בסמיכות לשולחן העבודה, המדפים מעוצבים ומיוצרים על פי דרישות הלקוח.

לשולחן העבודה נוסיף ארונית מגירות לפי דרישת הלקוח, בשולחן העבודה שמופיע בתמונות, הרכבנו ארונית מגירות משולבת בשולחן הכתיבה, ניתן להזמין גם ארונית מדפים עם או בלי דלתות, או ארונית מגירות על גלגלים.

עיצוב שולחן עבודה עם מדפים יכול להשתנות ולכלול מספר גדול יותר של מדפים ומספר גדול יותר של מגירות בהתאם לשימוש ולדרישת הלקוח. כמו כן ניתן להתאים את מידות לוח השולחן, סט המדפים וארונית המגירות.

פלטת שולחן עבודה עם מדפים

השתמשנו בפלטת שולחן עבודה, עבה, חזקה ואיכותית בגימור פורמייקה (גוון לפי בחירת לקוח). 

המידה המבוקשת במקרה זה היא 60X130 ס”מ והיא ניתנת כמובן לשינוי בהתאם למיקום המיועד והשימוש. גודל השולחן יקבע על ידי הלקוח בהתאם לצרכיו.

חשוב לציין כי גובה שולחן העבודה שהוזמן הוא סטנדרטי (75 ס”מ) אך ניתן להתאים את גובה השולחן באופן מדויק לשימוש המיועד (למשל שולחן עבודה מוגבה להתאמה לגובה דלפק קיים או שולחן נמוך יותר).

ארונית מגירות המשתלבת בשולחן העבודה

ארונית מגירות משולבת בשולחן העבודה מותאמת ללקוח. נציין כי ניתן לבחור בין ארונית מדפים סגורה עם או בלי דלתות (חלוקה פנימית לבחירה), או ארונית מגירות עם מספר וגודל המגירות על פי דרישת הלקוח. ניתן גם לשלב בין מגירות ומדפים באותה ארונית צמודה לשולחן.

בשולחן העבודה שבתמונה, ישנם ארבע מגירות עמוקות (לפי מידה). מסילות חזקות בעלות כושר נשיאה גבוהה לנשיאת קלסרים מאפשרות פתיחה וסגירה בטוחים של המגירות גם כאשר הן בעומס מלא. מנגנון טריקה שקטה גם מונע סגירה פתאומית ושומר על פעולת המסילות לאורך זמן.

מדפים

אנו בנגריית אהרון כהן מייצרים מדפים לפי מידה, הן כ-תוספות לארונות קיימים, או להחלפה במקרה הצורך (שבר או בלאי), כמו כן אנו מייצרים מדפים בהתאמה אישית, בתמונות המצורפות ניתן לראות מדפים המיועדים לשאת קלסרים במשקל רב ולכן עשויים פלטה עבה, למניעת כיפוף גם לאורך זמן.

גובה כל מדף, החלוקה הפנימית, המרווח בין המדפים, תואמת לדרישת הלקוח על פי למטרת השימוש.

שולחן עבודה עם מדפים בגימור פורמייקה

לגימור פורמייקה מספר יתרונות משמעותיים וחשובים. היתרון הראשון הוא החוזק, והקושי של החומר שמקנה לו רמת עמידות גבוהה ביותר ביחס לחומרי גימור אחרים. כמו כן הפורמייקה הוא חומר שקל לנקות אותו.

יתרון משמעותי נוסף הוא היכולת לבחור ולהתאים את הצבע, גוון, טקסטורה.

יתרון נוסף של הפורמייקה זה המגוון הגדול המאפשר להתאים את הריהוט לכל סגנון קיים.

נגריית אהרון כהן – תכנון עיצוב וייצור שולחנות עבודה וכתיבה עם מדפים ומגירות בהתאמה אישית. לבירורים, ייעוץ והצעות מחיר התקשרו אלינו
03-751-9816  אנו נחזור אליכם בהקדם.

Comments are closed.

התקשר אלינו