תיקון ארונות מטבח

נגריית אהרון כהן מתמחה בתיקון ארונות מטבח ומספקת איכות ודיוק בביצוע התיקון.

בנגרייה תוכלו לקבל שירותי תיקון מטבחים החל מתיקון או החלפת צירים לדלתות, שחזור דלתות למטבח שנהרסו ועד לתיקון נזקי מים, וכל זאת תוך שימוש בחומרים וחלקי פרזול איכותיים

לבירורים והצעות מחיר לתיקון ארונות מטבח אצלכם בבית או במשרד.
התקשרו אלינו: 03-751-9816 או דרך צור קשר.

לצפייה בגלריית המטבחים לחץ כאן

נגריית אהרון כהן מתמחה בבנייה ושדרוג מטבחים. תכנון וייצור של תוספות לארונות מטבח, דלפקים, אי למטבח וכד’. אנו מייצרים את כל האלמנטים המרכיבים את ארונות המטבח המודרני.

דוגמאות לתקלות אופייניות המחייבות תיקון ארונות מטבח

במשך השנים הגיעו לנגריה מאות פניות לתיקון מטבחים, התמודדנו עם המון תקלות שדרשו מאיתנו פתרונות יצירתיים. הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו להציע לכם פתרון (כמעט) לכל תקלה בארונות המטבח.

בין אם נדרש תיקון קטן בלבד ובין אם מתעורר צורך בייצור והתקנה של חלק חדש להחלפת הקיים, כגון דלת, צוקל, או רצפת כיור.

מצבים אופייניים לנזקים בארון מטבח

התפוררות של חלקי הארון, רצפת הכיור (המדף מתחת לכיור) ששוקעת, ציפוי פורמייקה אשר מתקלף מהדלתות, או מחזיתות המגירות. דלתות המטבח אשר נעקרו מהציר, שקיעת שיש ועוד.

תיקון ארונות מטבח לאחר נזק כתוצאה מרטיבות

לעיתים בשל לחות או רטיבות ביחידת הכיור, מתרחשת תזוזה קלה או שקיעה של ממש של השיש ממקומו. או התרופפות של החלק עליו הוא יושב.

במקרים רבים, בהם אנו נקראים לבצע תיקון נזקי מים בארון של הכיור, מיד בתחילת היווצרות התקלה. בשלבים הראשונים ניתן להתגבר ולתקן את התקלה במהירות יחסית. ללא עלויות גבוהות.

במקרים אחרים כאשר לא מטפלים בנזק בזמן, יש צורך לעיתים להחליף מכלולים שלמים בארון.

חשוב להדגיש כי ללא קשר לסיבה שגרמה להיווצרות התקלה במקור יש לזכור כי אופיין של תקלות כאלה הוא הידרדרות והחמרה עם הזמן, ולכן תיקון וטיפול מיידי בתקלה, יחסוך לכם זמן וכסף.

שבר או בלאי בדלתות ארון המטבח

הבלאי הנפוץ ביותר לדלתות ארון המטבח הוא התרופפות הצירים.

מטבחים איכותיים הינם בעלי עמידות גבוהה יותר, אך גם במטבחים אלה מתרחש בלא טבעי כתוצאה משימוש ממושך.

בכל המטבחים ניתן להבחין בחלוף הזמן, כתוצאה משימוש רב בדלתות, כי הן יוצאות מכיוון.

הדלתות לא נסגרות טוב, או לא נסגרות כלל. דלתות מתנדנדות על הציר ולעיתים, אף אחד מהצירים מתנתק באופן מוחלט.

בחלק מדלתות המטבח ציפוי הפורמיקה החל מתקלף, או דלתות מטבח עשוית MDF (הנפוצות ביותר) אשר החלו מתנפחות כתוצאה מספיגת לחות.

נזק רטיבות תזוזה של הצוקל

במטבחים רבים הצוקל (הפנל בין המטבח לרצפה), מתחיל להתפורר או מאבד את צורתו וצבעו.

מקור הלחות במקרה זה יכול להיות גם מהכיור אך גם כתוצאה משטיפה וניקוי הרצפה בחומרי ניקוי והברקה חריפים.

גם כאשר הצוקל עשוי חומר ייעודי שאמור להיות עמיד במים לאחר זמן ממושך הוא עלול להתרופף מאחיזתו המקורית, לאבד את צבעו וצורתו ואף להתפורר.

גם פה טיפול בתחילת הדרך מאפשר לנו להשתמש בצוקל ואף לחברו למקום. במקרים אחרים אנו נייצר צוקל חדש מותאם ונחליף את הישן.

תיקון תקלות והחלפת פרזול בארונות מטבח.

אלה הן תקלות אשר מתרחשות לרוב כתוצאה משימוש ממושך או עומס יתר.

קריסה או תקיעה של צירי דלתות, והתנתקות של הדלת כתוצאה מהפעלת לחץ בכיוון לא ראוי.

למשל הישענות או היתלות על הדלת כאשר מדובר בילדים. התיקון מחייב התקנה מחדש של הציר במקרה והדלת לא נפגעה אך לעיתים יש צורך בייצור דלת חדשה. זהו מקרה קלאסי שבו טיפול מיידי כשהציר רק מתחיל להתרופף, יכול לחסוך את הצורך בהחלפת הדלת.

מסילות שאינן נסגרות ונפתחות באופן הראוי, תקיעה של מגירות בארון המטבח מתרחשת במרבית המקרים כתוצאה מעודף עומס או הפעלת לחץ מוגזם על המגירה.

גם במערכות הפרזול החדישות יותר! למשל מנגנון טריקה שקטה או סגירה חשמלית, עדיין הפעלת כוח רב מדי או חלוקת משקל לא נכונה לאורך זמן, יכולה להביא לפגיעה במערכת המסילות הנושאת את המגירות, כאשר יש צורך במגירות בעלות כושר נשיאה רב, יש צורך בהתאמת מסילות המתאימות לכך.

קריסה של מדפים פנימיים לעיתים בשל התרופפות חיבורים של הארון עצמו.

בעיתים אחרות עקב קריסת מנגנון התלייה של המדפים, הם קורסים והחלוקה הפנימית כולה משתבשת.

טיפול ותיקון עצמי או קריאה לנגר המתמחה בתיקון מטבחים?

אכן חלק מהתקלות ניתנות לטיפול ותיקון עצמי. במרבית המקרים תשומת לב גם לתקלה קטנה, וטיפול בה באופן מיידי, יחסוך השקעה גדולה בתיקון בהמשך. ישנן תקלות פשוטות הניתנות לטיפול בקלות יחסית באופן עצמאי.

לדוגמא: דלת מתנדנדת כתוצאה מהשתחררות של הברגים. חיזוק ברגי הצירים יכול להחזיר את המצב לקדמותו, ולמנוע החרפה של תקלה זו עד לעקירה מוחלטת של הדלת או שבר של הציר.

דוגמא נוספת היא התחלה של קילוף של הפורמיקה.

תיקון מידי בתחילת הדרך יכול למנוע את הצורך בייצור של דלת חדשה להחלפת הקיימת. יש לזכור כי בכל מקרה הפורמיקה הוא גם חומר ציפוי דקורטיבי אך גם ציפוי שתפקידו להגן על החומר ממנו עשויה הדלת, בדרך כלל מדובר בחומר בעל רגישות גבוהה לרטיבות.

דוגמא נוספת היא כאשר אנו שמים לב שארונות המטבח אינם נסגרים כהלכה. במצב זה רצוי לבצע כיוון דלתות אשר מבטיח מניעת פגיעה מצטברת לאורך זמן.

הנגר אהרון כהן מתמחה בתיקון ארונות מטבח ומספקת לכם איכות ודיוק בביצוע התיקון. אצלנו תוכלו לקבל שירותי תיקון מטבחים החל מהחלפת צירים לדלתות, שחזור דלתות שנהרסו ועד לתיקון נזקי מים, וכל זאת תוך שימוש בחומרים וחלקי פרזול איכותיים.

לבירורים והצעות מחיר לתיקון ארונות מטבח אצלכם בבית או במשרד.
התקשרו אלינו:
03-751-9816 או דרך צור קשר.

Comments are closed.

התקשר אלינו