מתקן גירוד לחתול

חתולים הינם חיות מחמד מתוקות להפליא, אך לא מעט פעמים מתסכל אותנו לראותם מטפסים על רהיטים ושורטים אותם, כחלק מטבעם להתגרד על עצים.

אהרון כהן הנגר מייצר מתקן גירוד לחתול שמטרתו למקד את החתול בהתגרדות על משטח גירוד ייעודי. העניין הוא פשוט לתפוס מספר משטחי גירוד סטנדרטיים ולמקמם נכון על הקיר עם אפשרות לרענן את המשטחים מעת לעת. לפרטים ולהזמנות התקשרו: 037519816.

מתקן גירוד לחתול משיג מטרה כפולה. מעבר להנאה הצרופה שהחתול מפיק ממתקן זה, שבו הוא יכול להשתובב, להשתולל, לשחק וליהנות, ממשטח גירוד לחתול הייעודי רק לו, מתקן זה גם שומר לכם על שלמות הבית ורהיטיו. ואכן, קיימים מגוון רחב של מתקן גירוד לחתול בשוק, ולמה בעצם לא לקנות אחד כזה במקום לפנות לנגר? היתרון הבולט בהזמנת מתקן גירוד לחתול מנגר היא כאשר יש לכם נישה פנויה בבית, והנגר בהתאמה אישית בונה מתקן לגירוד חתול לפי מידות הנישה, כך שמתקבל מתקן גירוד לחתול המובנה לחלל מסויים בבית. אסתטיקה מושלמת שתתקבל רק על ידי עבודה של נגר. מעבר לאסתטיקה, זה גם חוסך שטח רצפה יקר בבית.

ניתן להזמין מתקן גירוד לחתול במגוון גדלים, חומרים, צבעים, ובשילוב אלמנטים לבחירתכם, והדגש הוא על התאמה אישית, כך שהמתקן ישתלב בצורה מושלמת עם שאר רהיטי הבית.

לפרטים נוספים אודות נגריית אהרון כהן, ולהזמנת מתקן גירוד לחתול בהתאמה אישית,צרו איתנו קשר בטלפון: 03-7519816 או כתבו לנו לכתובת המייל: [email protected], ואנו נחזור אליכם בהקדם למתן הצעת מחיר.

Comments are closed.

התקשר אלינו