ארונות לחדרי ילדים

עיצוב ארונות לחדרי ילדים הוא תמיד חוויה מיוחדת במינה שמכניסה אותנו לעולם שבו הגבול בין מציאות לדמיון מטושטשים

אנחנו מאמינים כי ארונות לחדרי ילדים מבטאים את מעגל חייו של האדם, הרווי בתהליכים ושינויים בלתי פוסקים.

לצפייה בגלריית ארונות 

לקבלת מידע נוסף הצעות מחיר והזמנות, התקשרו עכשיו: 03-751-9816.

לילדים יש פרשנות משלהם לעולם שבו אנחנו חיים, הם עתירי השראה, חובבי הרפתקאות, שובבים, מפתיעים ואם מקשיבים להם טוב – אז מגלים שהם מספרים לנו סיפור.

אנחנו מקשיבים לרצונותיו והעדפותיו של הילד, וחותרים לעצב ארונות דינאמיים שיגדלו וישתנו איתו, ינועו עם הזמן וישרתו אותו למשך זמן רב.

בין הפתרונות שאנו מציעים לארונות ילדים אפשר למנות:

  • יחידות אחסון ניידות: ניתן להוסיף מגירות המתנתקות מן הארון והופכות ליחידות עצמאיות כמו גם לייצר יחידות אחסון על גלגלים.
  • פתרונות אחסון מותאמים לילדים: אפשר לתכנן ארונות לחדרים שלא רק מתאימים לבגדים, גרביים ולבנים, כי אם מספקים פתרונות אחסון למצעים (לשליפה מהירה כאשר חברים באים לישון אצל הילד) ואזורי אחסון לצעצועים, משחקים ארון ספרים לילדים ועוד...
  • עיצוב חלומי: עיצוב ארונות לילדים הוא תמיד חגיגה וסיבה להתרגשות. ניתן לעצב ארונות כיד הדמיון הטובה של הילד: החל מארונות המעוטרים בכוכבי ילדים, ברבי, מכוניות וגיבורי על דרך חיילים, רובוטים, משאיות ופרחים ועד הדפסים של פיות, נסיכים ונסיכות, דרדסים, חתולים, כלבלבים או שפנפנים.
  • קלות תחזוקה וניקוי: מאחר וילדים, כמו ילדים, נוטים מדי פעם לצייר ולכלך קירות וארונות, אנחנו תמיד מייצרים ארונות לחדרי ילדים העשויים מחומרים עמידים, כאלו שקל לנקות ולתחזק אותם, לאורך השנים.
  • בטיחות מעל הכול: אלמנט חשוב נוסף שאנחנו תמיד לוקחים בחשבון בעת תכנון ועיצוב ארונות לחדרי ילדים הוא ביטחון הילד. ברשותנו פתרונות מתקדמים לאבטחת הארון ולמזעור נזקים, כגון: מנגנונים בטיחותיים מפני טריקות או מגנים לפינות חדות.

בעינינו, ילדים הם גשר, והם תמיד מבשרים על התחלה חדשה. אנחנו מזמינים אתכם ואת ילדיכם ליהנות ממניפה של עיצובים נפלאים ומארונות לחדרי ילדים בהתאמה אישית מושלמת.

נגר אהרון כהן לשירותכם, רוצים פתרון יצירתי בתכנון ארונות לחדרי ילדים?
צרו עימי קשר בטלפון 03-751-9816 או במייל [email protected]

Comments are closed.

התקשר אלינו