שולחנות כתיבה לילדים

עולם העיצוב של שולחנות כתיבה לילדים עבר תהפוכות בעשורים האחרונים, והתפיסה השתנתה מן הקצה אל הקצה. 

לא עוד שולחנות כתיבה שבלוניים, כי אם שולחנות שמבאים לידי ביטוי את תפיסה חדשה הלוקחת בחשבון את הצרכים הארגונומיים, ההתפתחותיים והרגשיים של הילדים.

נגר אהרון כהן לשירותכם,
רוצים ליצור שולחן כתיבה לילדים? צרו עימי קשר
בטלפון 03-7519816 או במייל [email protected]

לצפייה בגלריית שולחנות

כיום, הילדים שלנו מבלים שעות ארוכות בישיבה מול מסך המחשב, וחשוב לתכנן שולחנות כתיבה נוחים, איכותיים ופונקציונאליים.

לגדול ביחד

בנגריה של אהרון כהן אנחנו מתכננים ומעצבים שולחנות שיגדלו ביחד עם הצרכים המתפתחים של הילד, והמטרה שניצבת לנגד עינינו היא לעצב שולחן נוח, נעים ומאורגן עבור הילד, אך גם כזה שנושא חן בעיניכם, ההורים. 

העיקרון שמנחה אותנו בעת תכנון שולחנות כתיבה לילדים הוא להקדיש מקום לכל הפריטים, המשחקים והאביזרים של הילד ולהפוך אותם לנגישים וזמינים.

  • גמישות – תפיסה עיצובית מודולארית מאפשרת דינאמיות בין מרכיבי השולחן. אנחנו מאמנים שתכנון נכון של שולחנות כתיבה לילדים כולל הוספה של יחידות אחסון עצמאיות כגון: מגירות, מדפים או ארוניות למחשב.
    הן מעניקות לילד חופש תנועה ומאפשרות משחק עיצובי מעניין בין הפריטים.
  • ארגונומיה ונוחות – שנות הילדות הן שנים חשובות להתפתחות של הילד. זה הזמן להקנות הרגלי ישיבה נכונים והרגלי עבודה בריאים.
    לכן, אנו מקפידים להתאים לכל ילד את שולחן הכתיבה המתאים ביותר עבורו, תוך התחשבות במספר היושבים ליד השולחן (מורה פרטית, חברים, הורים, אחים), בכמות הפריטים שממוקמים על שולחן הכתיבה (קונסולות משחק, צג מחשב, מקלדת, משטחי עבודה לשיעורי בית, תאורה ועוד), גובהו של הילד, האופן שבו הוא מניח את ידיו על המקלדת ועל השולחן, ובהתאם לכיסא.
  • בטיחות – בטיחות הלקוח נמצאת בראש מעיינינו, ואנחנו מתכננים שולחנות כתיבה לילדים שניחנים ביציבות, בעמידות ובאיכות נטולת פשרות. לעולם לא נשתמש בחומרים וצבעים שפולטים רעלים ומזהמים ופינות חדות תמיד עוברות שיוף יסודי.
  • עיצובים וסגנונות – על פי רוב, חדר הילדים הוא החלל היחידי ששייך לילד. שם הוא מארח את החברים, מכין שיעורים, משחק ולומד וחשוב להתאים את עיצוב שולחן הכתיבה לטעמו האישי של הילד. ניתן לעצב שולחנות כתיבה לילדים במגוון רחב של צבעים, צורות, דוגמאות, מרקמים וחומרים, כך שיעלה בקנה אחד עם עולמו הפנימי של הילד.

נגר אהרון כהן לשירותכם,
רוצים ליצור שולחן כתיבה לילדים? צרו עימי קשר
בטלפון 03-7519816 או במייל [email protected]

Comments are closed.

התקשר אלינו