ארון למתקן מים

אנחנו, בנגרית אהרון כהן, מחפשים את הפרטים הקטנים בסביבת העבודה והמגורים שיכולים לשפר את איכות החיים שלנו

להזמנת ארון למתקן מים התקשרו אלינו: 03-751-9816.

ארון להנחת מתקן מים

בנגרית אהרון כהן, מחפשים את הפרטים הקטנים בסביבת העבודה והמגורים שיכולים לשפר את איכות החיים שלנו.
להזמנת ארון למתקן מים התקשרו: 03-751-9816.

משטח העבודה במטבח הביתי או במשרד הינו שטח יקר שעמוס מאוד בחפצים הדרושים לשגרת היומיום. מתקן המים שנוסף לו מצופף עוד יותר את החלל ומקשה על תנועת הגרים או העובדים.

נגריית אהרון כהן, מציעה לכם פתרון שיחסוך לכם מקום יקר במשטח ההנחה, וירווח אותו לדברים החשובים באמת. 

אם באופן טבעי היינו מניחים את מתקן המים על השיש, כעת אנו מציעים להניח אותו על ארון למתקן מים ייעודי ומהווה תוספת הרחבה קטנה למטבח. 

בצורה זו, המקום היקר שהתפנה כתוצאה מהזזת מתקן המים לארון ייעודי משלו, יעזור לרווחת המשתמשים להתנהלות נוחה יותר במטבח, וזאת גם במטבחים קטנים.

היתרון הבולט הנוסף בארון למתקן מים הינו גם כמקום נוסף לאחסון מוצרי המטבח. בתוך ארון מתקן המים, ניתן למצוא תא אחסון מרווח לאחסון ציוד נוסף שלא נכנס בארונות המטבח. 

תא האחסון בפרט וארון מתקן המים הכלל הוא פתרון מושלם, ובמיוחד במשרדים בעלי מטבחונים קטנים בעלי משטחי הנחה מצומצמים ביותר, ומקום אחסון מצומצם, ולכן זקוקים נואשות למוצר חשוב זה.

את הארון למתקן מים ניתן להזמין במגוון חומרים, צורות, וצבעים לבחירתכם. אם אתם מתלבטים, אנו כאן בשבילכם, ונוכל לעזור לכם להחליט על סוג החומר, והצורה בהתאם למבנה המטבח והמקום הפנוי הייעודי לארון מתקן המים שלנו.

תפקיד חשוב נוסף של ארון מתקן המים הוא להנגיש את השימוש במתקן לבעלי צרכים מיוחדים. הגובה שלו ניתן לקביעה כך שישרת גם מי שאינו מגיע לגובה שיש סטנדרטי.

לפרטים ולהזמנת ארון מתקן מים מנגריית אהרון כהן, אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר
בטלפון 03-751-9816 או במייל [email protected],

ואנו כבר נדאג ליצור אתכם קשר בהקדם.

Comments are closed.

התקשר אלינו