ראש מיטה בהתאמה אישית למיטה קיימת

נגריית אהרון כהן הינה נגריית מעצבים אשר מתמחה ביצירת פריטי ריהוט משלים ובמיוחד תכנון וייצור תוספות לריהוט קיים על פי הזמנה והתאמה אישית.

אנו משתמשים אך ורק בחומרי גלם ועובדים בתהליכים ברמה גבוהה ומתאימים אותם לריהוט הקיים הן בגוון וצורת החומר והן בעיצוב המוצר.

להתאמה, תכנון, ייצור והתקנת ראש מיטה פנו אלינו בטלפון - 03-7519816 ונשמח לעזור.

אנו נגיע אליכם ונתכנן עבורכם ראש מיטה שיכלול את האלמנטים הנחוצים לכם לפי בחירתכם. ניתן לשלב בראש מיטה מדפים ומיקומים ייעודיים לספר, מנורה, טלפון, שעון מעורר וכל אביזר המשמש את בני הבית.

ראוי לציון שניתן להפריד בין ראש מיטה לשידות או מדפי לילה תואמים אותם ניתן לתכנן ולעצב בהתאמה לראש מיטה אך להשאירם נפרדים.

סוגים של ראש מיטה:

ראש מיטה בסיסי - ללא מדפים והכנה לתאורה ותפקידו ליצור קשר בין המיטה לבין הקיר שלראש המיטה. ראש מיטה ניתן ליצור במגוון גימורים כך שיתאים לאופיה של המיטה. גימורים כמו פורניר, פורמאיקה וצבע אפוקסי אפשריים. כמובן שאין הגבלה על מידות

ראש מיטה עם תוספות ייעודיות

ראש מיטה עם גומחות ומדפים שיכולים להכיל ספר, שעון, מנורה, טלפון ועוד.

ראש מיטה ועוד

ראש מיטה ושידות לילה תואמות, שידות לילה צפות, מדפים בהמשך לראש המיטה, חללי אחסון צמודי מיטה.

נגריית אהרון כהן מתמחה ביצירת שילוב ותכנון מגוון סוגים של ראש מיטה כך שיתאימו בדיוק מרבי לצרכיו וטעמו של כל לקוח. לאחר פגישת ייעוץ ותכנון ראשוני. נעצב עבורכם את המוצר האיכותי ביותר. צרו עמנו קשר בטלפון - 03-7519816 ונשמח לעמוד לשירותכם.

Comments are closed.

התקשר אלינו