נגר בראש העין

מחפשת נגר בראש העין? מעוניין בארון כניסה מיוחד או אולי במטבח? נגרית אהרון כהן מתמחה בתכנון ועיצוב רהיטים בהתאמה אישית ומספקת שירותי נגרות בראש העין. אם אתם מעוניינים ברהיט אשר יתוכנן בקפידה לפי הטעם האישי שלכם ובהתאם לתקציב העומד לרשותכם, נגרית אהרון כהן היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. אצלנו תוכלו לקבל את הרהיט שעליו תמיד חלמתם, בין אם זה ארון כניסה, מטבח, שולחן, ריהוט לסלון ועוד דברים אחרים. בין אם אתם גרים ב"ראש העין הישנה" או "ראש העין החדשה" אנו נתאים לכם את הרהיט האולטימטיבי.

התקשרו עוד היום למידע נוסף והזמנת נגר בראש העין, ונשמח לספק לכם שירות וייעוץ נוסף: 03-7519816, גם דרך "צור קשר" באתר שלנו.

העיר ראש העין מחולקת בעיקר ל-2 חלקים עיקריים: החלק הישן והחלק החדש. בחלקה הישן קיימות שכונות ישנות כדוגמת שכונת אביב, שכונת הרקפות או שכונת צה"ל המאופיין ברובו באוכלוסיה דתית, והחלק החדש עם שכונות חדשות כדוגמת שכונת נווה אפק, גבעת טל או גבעת הסלעים שברובו כולל אוכלוסיה חילונית. נגרית אהרון כהן מתאימה עצמה למגוון הרחב של האוכלוסיה בעיר ומתאימה את הריהוט לאופי הרוכש ולטעמיו האישיים. כך לדוגמא, למשפחה גדולה אשר מעוניינת במטבח גדול, נתאים מטבח פונקציונאלי עם שטחי אחסון רבים לסירים, המחבתות, הסכו"ם, מזווה ועוד. לחילופין, אם התקציב אשר עומד ברשותכם הוא לא גבוה, נתכנן עבורכם מטבח אשר יתאים לתקציב ולצרכים שלכם גם יחד, זאת תודות לניסיון הרב שיש לנו בניתוח צרכי לקוחות.

מעוניינים בארון או שולחן לפינת האוכל אבל לא מוצאים את טעמכם המדויק? הזמינו אותם מאיתנו ותחשפו לעולם שלם של יצירה, חדשנות ועיצובים נפלאים בעזרתם תוכלו לרכוש את הרהיט המתאים ביותר עבורכם. אם אתם מעונינים בעיצוב יוקרתי, חדשני ומתקדם הכוללים פתרונות יצירתיים, מנגנונים חדשים, עיטורים להשגת מראה מרהיב וכמובן מוצר שישמש אתכם לטווח הארוך. אצלנו הכל אפשרי. בתחילת התהליך אנו מבקרים את לקוחותינו בביתם הפרטי או בעסק כדי לבחון את כל המשתנים כמו מידות החלל, אופן השימוש וחשיבות השימוש. בחרו בנגרית אהרון כהן ותגלו שתוכלו לרכוש רהיט כפי שחלמתם עליו בתקציב נוח.

בכל עבודה שאנו מבצעים, אנו מקפידים לשמור על עקרונות שמנחים אותנו כבר זמן רב כמו: טיפול מסור בלקוח, הקשבה, אדיבות, הגינות ותיאום ציפיות. נגרית אהרון כהן מנוהלת על ידי הנגר אהרון כהן הידוע בעבודות מורכבות, מסוגננות ומקוריות.

לבירורים נוספים אודות נגר בראש העין, התקשר ל03-7519816, גם דרך "צור קשר" באתר שלנו

Comments are closed.

התקשר אלינו