החלפת לוחות שולחן

החלפת לוחות שולחן, או החלפת פלטה לשולחן, הינה עוד מחשבה יצירתית מבית נגריית אהרון כהן. לפעמים כל מה שצריך כדי לחדש שולחן זה להחליף לו את הלוחות העליונים.

לפרטים נוספים אודות החלפת לוחות שולחן
צרו אתנו קשר בטלפון: 03-751-9816 או במייל [email protected]
ונשמח לעמוד לשירותכם.

לרוב, שולחנות בנויים כך שהרגליים והמסגרת שמחזיקה אותן ניתנים לניתוק מהמשטח העליון. עם זאת, החלק הבולט ביותר בשולחן הוא המשטח העליון.

המשטח הוא הדבר הראשון שרואים כאשר מסתכלים על השולחן. ברבות השנים, ולאחר שימוש ממושך, לוחות אלה נשרטים, נשחקים, מתקלפים או נושאים בלאי אחר כלשהו. בלאי זה גורם לשולחן לאבד מהחן שהיה לו פעם.

ישנן הרבה סיבות לחדש את מראה השולחן

תהיה הסיבה באשר היא, אהרון כהן הנגר מציע לכם החלפת לוח שולחן, או החלפת פלטת שולחן בלבד, ובכך לשמור על בסיס השולחן, ולחדשו בחזית חדשה שבהחלט תכניס שינוי מרענן בסביבתכם בין אם זה בבית ובין אם זה במשרד.

אהרון כהן הנגר מזמין אתכם, לפגישת תכנון בו תספרו לנו על איך הייתם רוצים שלוח השולחן החדש שלכם יראה. אנו נבנה איתכם יחד את העיצוב המושלם. נבחר את החומרים, הצבעים, וגודל לוח השולחן שמתאים לשטח הקיים, ולצורכיכם המשתנים.

לפרטים נוספים אודות נגריית אהרון כהן, ואודות החלפת לוחות שולחן לסלון, אנא התקשרו אלינו לטלפון: 03-7519816 או כתבו לנו למייל [email protected],
ואנו נשמח לשרת אתכם לשביעות רצונכם.

Comments are closed.

התקשר אלינו