ארון מתחת למדרגות

נגריית אהרון כהן מייצרת פתרונות סגירה ואחסון עבור החלל שנוצר מתחת לגרם המדרגות שלכם.

אם אתם מעוניינים לנצל את החלל שמתחת למדרגות בתבונה, אהרון כהן הנגר שמח “לסגור לכם את הפינה”. לפרטים נוספים אנא התקשרו לטלפון 03-751-9816.

החלל מתחת המדרגות הינו נישה, בעברית גומחה, שניתנת לניצול כמו כל נישה אחרת בבית. היתרון של גומחה זו הינו עומק גדול יותר מנישות אחרות בבית המאפשר ליצור ארון נישה פרקטי במיוחד. האתגר להתמודד אתו הינו האלכסון.

ניצול הנפח מתחת המדרגות בצורה יעילה ואסתטית מצריכה יכולות דיוק גבוהות מהרגיל והרבה ניסיון בתחום. בשל כך, הניסיון של הנגר המבצע הינו נכס משמעותי מאוד.

יש לנו ניסיון עשיר מאוד במוצר זה, הדגש שלנו כאן הוא על דיוק מרבי למראה מושלם, ואיכות ללא פשרות.

הדרך שלנו להגיע למוצר מושלם כוללת מספר עקרונות: הקשבה ללקוח, איתור קוים לא ישרים והשפעתם על המבנה, מדידה קפדנית ומפורטת של כל גורם אפשרי, התייחסות לקוי הריצוף והמעקה, ניתוח הצרכים והתקציב. המטרה היא להגיע לשלב ההתקנה שיהיה קצר ומדויק ככל שניתן.

המוצר מתחלק לשני חלקים משמעותיים: דלתות חיצוניות וחלוקה פנימית שלא חייבת להיות מושפעת מחלוקת הדלתות. כמובן שניתן להזמין רק את הדלתות ואחרי זמן את השאר.

שאלות ותשובות

מהו ארון אחסון מתחת למדרגות?

ארון אחסון מתחת למדרגות הוא ארון אחסון אשר מיועד לאפשר לכם ניצול מקסימלי יעיל, ומיטבי של שטח הנמצא לעיתים מתחת לגרם המדרגות. שטח שהגישה אליו והאחסון בו אינם כה נוחים ואינם מאפשרים הצבת ארונות סטנדרטיים.

כמה מקום פנוי בדרך כלל בארון אחסון מתחת למדרגות?

זה תלוי בגודל, שיפוע, ובצורת גרם המדרגות וכמובן בגודל הבית. בדרך כלל, ארון אחסון מתחת למדרגות יכול להכיל לא מעט שטח אחסון עמוק יותר של ארון רגיל.

מהי הדרך הטובה ביותר לחלוקה פנימית וחיצונית של ארון מתחת למדרגות?

החלוקה הפנימית והחיצונית של ארון אחסון מתחת למדרגות שאנו מתכננים ומיצרים מותאמת הן למקום הקיים מתחת למדרגות והן לצורכי האחסון הייחודיים של כל לקוח.

האם ניתן להשתמש בארון אחסון מתחת למדרגות לאחסון מוצרי מזון?

כן, ארון אחסון מתחת למדרגות יכול לשמש גם בתור מזווה לאחסון מוצרי מזון כאשר המדרגות נמצאות בקרבת המטבח או במקום נוח ללקוח. החלוקה הפנימית והעיצוב יהיה בהתאמה דומה לארון מזווה למטבח.

אילו פריטים ניתן לאחסן בארון אחסון מתחת למדרגות?

ארון אחסון מתחת למדרגות יכול לשמש לאחסון סוגים רבים ושונים של פריטים. למעשה ללא כל מגבלה ובלבד שתוכנן באופן שמתאים לצרכי האחסון שלכם.

האם ארון אחסון מתחת למדרגות מתאים לאחסון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה?

כן, ארון אחסון מתחת למדרגות יכול לשמש גם לאחסון מוצרי חשמל אלקטרוניקה הן לשימוש יומיומי כגון שואב אבק, ומוצרי חשמל אחרים וכן כלי עבודה חשמליים וכו’.

האם ארון אחסון מתחת למדרגות הוא מקום טוב לאחסון חפצים יקרי ערך?

לא, ארון אחסון מתחת למדרגות אינו מקום טוב לאחסון חפצים יקרי ערך מכיוון שהוא אינו המקום המאובטח ביותר אך ניתן לשלב אמצעי נעילה לדלתות ומגירות הארון לפי דרישה.

לפרטים נוספים אודותינו, אודות הארון מתחת למדרגות, או לקבלת הצעת מחיר אנא התקשרו אלינו בטלפון 03-7519816 או כתבו לנו למייל [email protected], ואנו נחזור אליכם בהקדם.

Comments are closed.

התקשר אלינו