נגר באור יהודה

נגרית אהרון כהן מספקת שירותי נגרות באור יהודה ומתמחה בתכנון ריהוט בהתאמה אישית, לשאלות ומידע נוסף אודות נגר באור יהודה התקשר
03-7519816 או דרך "צור קשר" באתר ונחזור אליך בהקדם האפשרי.

נגריית אהרון כהן מתמחה בבנייה ותכנון של ריהוט פונקציונאלי וניצול מקסימאלי של חלל החדר הנגרייה מספקת שירותי נגרות לעסקים ולפרטיים.

שירותי נגרות באור יהודה למגזר הפרטי:

  • תכנון ובנייה של מטבחים – אנו מתמחים בבניית מבטחים פונקציונאליים להקלה על העבודה במטבח, נדע להתאים עבורך את המטבח לאופי העבודה בו, עניין זה משקלו רב וטעמו ניכר למשך שנים רבות לאחר בניית המטבח.
  • ריהוט מותאם לסלון – התאמת הסלון לדרישות הלקוח, מספר המקומות ישיבה הרצוי, שטח חלל החדר הנתון, הדרישות הפונקציונאליות מהסלון ועוד, כל אלה דורשים תכנון מראש.
  • נוכל גם לתכנן עבורכם ארונות קיר, ארונות לחדרי ילדים, חדרי ילדים ועוד, תוכלו לגלוש באתר להתרשמות ממוצרים נוספים.

שירותי נגרות באור יהודה למגזר העסקי:

באור יהודה קיימים שלושה אזורי תעשייה הכוללים מאות מפעלים ובתי מלאכה, מרכזי קניות, אולמות אירועים, ועוד מאות עסקים נוספים, שצורכים שירותי נגרות באופן שותף.

בין שירותי הנגרות העיקרים למגזר העסקי תוכלו למצאו, בנייה ותכנון של דלפקים, בניית ארונות לאחסון בגדים/ספרים/ציוד ועוד, שולחנות עבודה, שולחן מזכירה/מנהל, שולחן ישיבות, שטחי עבודה ייעודים, מיני מטבחים, שטחי קפה ועוד, להתרשמות ממוצרים נוספים תוכלו לגלוש באתר.

הקו המנחה של הנגרייה שלנו הוא צרכי הלקוח והציפיות שלו מהמוצר הסופי. תושבי אור יהודה, בין אם בחרתם במטבח יוקרתי או פשוט, בארון הזזה, ארון קיר או שולחן למטבח התהליך הראשוני הוא תשאול ולעיתים ביקור בביתכם הפרטי או בבית העסק. על ידי שאלות פשוטות כמו : "מהו הסגנון?", "מהי תדירות השימוש?" או "מהי מידת החשיבות של האחסון?" אנו מסוגלים להבין אתכם הרבה יותר טוב וכך לייצר עבורם את הרהיט האולטימטיבי עבורכם. אנחנו לא מייצרים סתם ( או סתם מייצרים) , אין ברשותנו מלאי, אנו פועלים על פי הזמנת הלקוח, ע"מ שיתקבל המוצר הטוב האיכותי ביותר עבורך ע"פ תקציב ודרישה.

נגרית אהרון כהן – שירות מעבר למצופה

בנגריה שלנו אנו מתחייבים להיות קשובים ללקוח, לצרכיו ולראות את המוצר הסופי ממש בדיוק כמו שהוא מדמיין אותו. אנו שמים דגש על תיאום הציפיות שכל כך חשוב על מנת שהלקוחות שלנו יוכלו להשתמש במוצר לאורך שנים רבות ללא נזקים מיותרים. הקשבה, אדיבות והגינות הם עקרונות שהולכים איתנו כבר שנים רבות ומהווים חלק עיקרי מהעבודה.

לכל שאלה או בירור נוסף אודות נגר באור יהודה, נשמח אם תצרו אתנו קשר
בטלפון
03-7519816, או דרך "צור קשר" באתר.

Comments are closed.

התקשר אלינו