חזיתות למטבח | דלתות למטבח

נגריית אהרון כהן, ייצור חזיתות מטבח (גם להרכבה עצמית).

אנו מייצרים דלתות וחזיתות מטבח בהתאמה לדרישות הלקוח. על מנת לבצע שדרוג מטבח או חידוש מטבח.

ניתן להזמין דלתות מטבח וחזיתות למטבח בהתאם לבחירתכם ולהכין אותם להרכבה עצמית או לבצע הזמנה הכוללת הרכבה על ידי נגריית אהרון כהן.

לפרטים והזמנות התקשרו 03-751-9816 או דרך צור קשר
ונשמח לעמוד לשירותכם.

ייצור דלתות מטבח וחזיתות למטבח לפי הזמנה

תהליך של חידוש מטבחים מרענן את מראה המטבח ונותן לו חזות חדשה. היתרונות העיקריים של צעד זה הם: האחד, קבלת מראה חדש ומרענן בעלות שבין שליש לרבע ממטבח חדש. 

השני, עבודה שנמשכת בין יום ליומיים מבלי להשבית את הבית. תהליך זה נכון למטבחים שהתשתית שלהם עדיין טובה. המטבח יקבל עיצוב חדש בעלות נמוכה על ידי החלפת חזיתות מטבח או החלפת דלתות המטבח.

לקוחות שהם בעלי חוש טכני טוב ומחזיקים כלים בסיסיים, יוכלו לבצע את העבודה בכוחות עצמם ולחסוך את ההרכבה.

נגריית אהרון כהן מתמחים בייצור דלתות חזיתות למטבח לפי מידות, על מנת לאפשר לכם את השלמת תהליך שדרוג המטבח הקיים בביתכם. 

אנו מספקים חזיתות מטבח מוכנות להרכבה עצמית למי שמעוניין לבצע חידוש מטבח בכוחות עצמו. כמו כן אנו מאפשרים לכם לבחור להיעזר בשירותי הנגרייה גם לצורך הרכבת דלתות וחזיתות המטבח החדשות בביתכם.

נדגיש כי לנגריית אהרון כהן ניסיון רב שנים בייצור תוספות ומפרטים למטבחים קיימים במרבית הסגנונות ושיטות הגימור. 

אנו מתמחים ביצירת התאמה מושלמת לשילוב אלמנטים חדשים למטבח וריהוט קיים. מתוך כך אנו מציעים לכם מגוון רחב ביותר של סגנונות ואפשרויות בחירה על מנת ליצור עבורכם דלתות וחזיתות למטבח שיתאמו את העיצוב החדש של המטבח שלכם.

נקודה משמעותית נוספת היא שכאשר מחליפים דלתות וחזיתות מטבח, ניתן לבצע שינויים מינוריים והתאמות, גם בחלוקה הפנימית של המטבח ללא צורך בהחלפתו. 

אתם מוזמנים להעלות נקודות אלה בעת הפנייה אלינו ואנו נאפשר לכם למשל להחליף תאי אחסון בסט מגירות או כל שינוי שייתן מענה על צרכיכם.

סיבות להחלפת דלתות וחזיתות למטבח

המצבים בהם מומלץ על חידוש מטבח על ידי החלפת חזיתות ודלתות מטבח נחלקים לשני סוגים עיקריים. מצבים בהם יש לבצע חידוש מטבח והחלפת דלתות וחזיתות בשל בלאי במטבח הקים. אם בשל בלאי טבעי או בשל נזקים משימוש לא תקין. 

יש לבצע תיקון יסודי הכולל החלפת דלתות מטבח. לעיתים כאשר מחליפים דלתות, ניתן בתוספת עלות לא גדולה לבצע גם החלפת חזיתות לקבלת שדרוג משמעותי בצורתו של המטבח.

המשותף לכל המצבים האחרים הם שהם תוצאה של בחירה ולא חוסר ברירה. אתם יוזמים שדרוג של המטבח הקיים באמצעות החלפת חזיתות מטבח כולל הדלתות. 

לעתים עוברים לדירה חדשה או שיש להשכיר דירה שקיים בה מטבח. במקרים רבים לאחר שנים של שימוש במטבח אתם מבקשים לחדש ולעצב מחדש את חלל המטבח כולו אולם ארונות המטבח עצמם, כולל החלוקה הפנימית. נוחים לכם ומצבם טוב.

גם אם דלתות המטבח כולן שלמות והחזיתות במצב מעולה, עדיין, כחלק מחידוש ועיצוב מחדש אנו מעדיפים להחליף את הקיים ולהשתדרג למראה חדש ואופנתי יותר.

יתרונות להחלפת דלתות וחזיתות למטבח

ראשית נסייג ונסביר שאם ארונות המטבח אינם במצב טוב ניתן לבצע תיקון או החלפה של החלק מארון המטבח ולשדרגו על ידי החלפת מדפים החלפת פרזול וכו’. 

אולם מתוך ניסיון רב שנים או יודעים שבמרבית המקרים ארונות המטבח עומדים שלמים וללא פגע (בעיקר כאשר מדובר במטבחים איכותיים או ותיקים). למעשה אין כל צורך להחליף את ארונות המטבח וניתן במצבים אלה לבצע חידוש מלא למטבח על ידי החלפת דלתות וחזיתות.

אנו יודעים כי במרבית המקרים, גם בארונות מטבח איכותיים, החלק הפגיע יותר שעלול להתקלקל גם בשימוש יומיומי. הוא חזיתות ודלתות המטבח. כולם מכירים את המצבים בהם הארונות מטבח עצמם תקינים ולפעמים נראים כמו חדשים אך ניתן להבחין כי חלק מדלתות המטבח שמוטות או חסרות.

תהליך החלפת דלתות וחזיתות למטבח

יש לקחת מידות ולהכין רישום מדויק של חזיתות ודלתות המטבח אתם ברצונכם להחליף. לאחר מכן ניתן לבחור ממגוון סגנונות, חומרים ומאפייני גימור אשר מתאימים לכם ואז אנו ניגשים ליצור.

אנו יוצרים עבורכם חזיתות ודלתות בהתאם לבחירתכם. לפי המידות של המטבח והסגנון אותו בחרתם. לאחר
שהשלמנו את ייצור דלתות וחזיתות למטבח יש לגשת להרכבה.

אנו מאפשרים לכם לבחור בין שני מסלולים. מסלול להרכבה עצמית או מסלול שבו אנו מגיעים אליכם ומבצעים את ההרכבה ולאחר מכן את ההתאמות הנדרשות.

להזמנת להרכבה עצמית או הזמנה הכוללת הרכבה על ידי נגריית אהרון כהן
פנו לטלפון 03-751-9816 או דרך צור קשר.
נשמח לעמוד לשירותכם.

Comments are closed.

התקשר אלינו